dekoratorzy niepałaców



Solferino w Mediolanie
Ich realizacje już pokazywałam. Wtedy był to mediolański apartment Solferino (patrz wyżej).
Dzisiaj mam zdjęcia z mediolańskiego (a jakże) apartamentu Brera. Nadal kojarzą się z malartwem holenderskim, ale nie Rembrandta a Vermeera. Jak zwykle piękna kolorystyka i światło oraz wspaniale rozpracowana przestrzeń.

Brera

To co ktoś inny by naprawiał, przebijając chociażby nowe drzwi by zlikwidować pokoje przechodnie lub wstawiał nowe okna likwidując złote aluminium, oni zmieniają w atuty. Achitektura współgra z meblami. No-name wymieszane z klasykami designu, ale nie tymi z pierwszych stron gazet. Jest to raczej design smakoszy: w Solferino przy starej kanapie wisi lampa Falkland od Danese *. W łazience Brery  - fotel Albiniego (jeśli mnie wzrok nie myli), w salonie - dwa fotele Lady Marco Zanusiego.  Stół Saarinena w wykafelkowanej kuchni, (pozytywnie) kojarzącej się ze stołówką szkolną. Lub sklepem mięsnym.

Non usiamo segni di esibizionismo, nie bawimy się w ekshibicjonizm, nawigujemy między designem, sztuką, architekturą i modą, ale rezultatem zawsze jest harmonia:  il risultato finale crea sempre un’armonia, (ze strony Dimore Studio)

==============
O Dimore Studio -  Jo z Desire2Inspire
 
* widzicie na ilustracji w poście o ulubionych lampach włoskich to samo zdjęcie, z Solferino? Nie znając jeszcze nazwisk architektów, już wtedy wybrałam ich realizację.

8 comments:

  1. nie przekonują mnie te wnętrza. Dla mnie są rupieciarniami

    ReplyDelete
  2. zmartwiona.pl22/07/2013, 17:48

    kuchnia wygląda jak rzeźnia

    ReplyDelete
  3. Rudera z odpadającymi tynkami, meble z odzysku, brud, smród, a towarzystwo wzajemnej adoracji sika z radości, że jest tak ślicznie. Takie rudery widać po polskich wsiach i nikt się nad nimi nie rozpływa z zachwytu.

    ReplyDelete
  4. zatrolliło się u Ciebie ostatnio...

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba uderzyłam w czułą nutę estetyczną u niektórych.

      Delete
  5. piękne mieszkania, ale trudno jest mi się nimi zachwycać. Za dużo w tym ruderowatości. Zupełnie nie mój styl. Pozdrawiam, L.

    ReplyDelete
  6. Nie ma plazmy,dekoracji z ikei luksusu made in poland,
    Estetyka dla wrazliwych

    Wnetrza sa wspaniale,
    Pozdrawiam B.L

    ReplyDelete
    Replies
    1. widzę, że wnętrze nie cieszy się uznaniem. No cóż, może i robienie wnętrza nieantykami oraz kolorem to niekoniecznie to, co podoba się nad Wisłą.

      Delete

Powered by Blogger.